Wednesday, June 29, 2005

Hantu Kubur

Image hosted by Photobucket.com

Korang penah tak nengok hantu? Aku tau mesti tak ramai di antara korang yang penah berpeluang nak nengok sendiri rupa hantu.

Gambar kat atas ni ialah gambar hantu yang ditangkap oleh adik aku secara tak sengaja dengan menggunakan kamera phone bila dia drive kat kawasan tanah perkuburan yang ada kat area umah aku. Menurut katanya, dia memang takda nampak apa2 masa dia lalu kat situ dan image hantu ni cuma muncul dalam gambar ni bila dia snap pemandangan kawasan kubur tu.

Sorry le image hantu tak berapa jelas, maklum je la gambar dari kamera phone memang le cam ni. Sejak dapat tangkap gambar hantu ni, kemain sibuk adik aku tu suruh aku publishkan gambar ni dalam blogspot aku. Mungkin dia excited sangat kot, maklum la bukan senang nak nengok gambar cam ni...beb. Untuk menunaikan hasrat dia, terpaksa la aku publishkan gambar dia ni buat tatapan kawan-kawan tersayang aku nih. Fuh silap-silap gambar ni boleh jadik ibu duit woo..mau kayo pakcik dibueknyoo!!

Untuk tengok rupa hantu tu dengan lebih dekat, click kat gambar tu kalau korang berani! Jangan takut la muka hantu tu tak le menyeramkan sangat...aku gerenti! Tak caya nengok le sendiri. Haa! tunggu apa lagi? click la... jangan tak click....

Betul tak cakap aku? tak menyeramkan sangatkan rupa hantu tu? kan? kan?